Objednávka plynu
Slevu až 1 000 Kč z prvního vyúčtování dodávky zemního plynu získá zákazník, který se společností SPP CZ, a.s. uzavře písemnou smlouvu o sdružených službách dodávky zemního plynu ("Smlouva"). Podmínkou je vyplnění a odeslání online formuláře na stránkáchwww.spp.cz a dále podpis a odeslání Smlouvy, kterou zákazník obdrží, zpět dodavateli. Předpokladem pro přiznání této slevy dále je, že v souvislosti s uzavřením Smlouvy dojde ke změně dodavatele zemního plynu nebo k zahájení dodávky do nově zřízeného odběrného místa. Nárok na slevu tedy nevzniká v případě tzv. přepisů, kdy k uzavření Smlouvy se zákazníkem dochází bezprostředně poté, co došlo k ukončení Smlouvy mezi původním zákazníkem a společností SPP CZ, a.s. pro stejné odběrné místo. Tato sleva se vztahuje pouze na cenu za dodávku zemního plynu na základě Smlouvy, nikoliv na cenu za distribuci zemního plynu a ostatní regulované složky ceny. Pokud 1. vyúčtování dodávky zemního plynu nedosáhne výše: 300 Kč pro spotřebu do 7561 kWh, nad 10 000 kWh 1000 Kč, bude sleva odečtena pouze ve výši skutečně vyúčtované částky za dodávku zemního plynu.
Změna dodavatele za jiného dodavatele
Převod zákazníka od jeho stávajícího dodavatele k naší společnosti na základě výpovědi.
Změna dodavatele se změnou zákazníka v odběrném místě
Zahájení dodávky pro nového zákazníka, na kterého aktuálně nejsou psány energie na OM. (Stěhování, úmrtí stávajícího odběratele). Minimální výpovědní doba je 35 dnů. Potřebné dokumenty v případě stěhování: Plná moc původního zákazníka nebo čestné prohlášení Doklady prokazující ztrátu vztahu k nemovitosti původního zákazníka nebo kupní/nájemní smlouva nového zákazníka Potřebné dokumenty v případě úmrtí: Úmrtní list
Změna dodavatele z důvodu změny ceny
Převod zákazníka od jeho stávajícího dodavatele k SPP na základě jednostraného zvýšení ceny a nedošlo k podpisu dodatku (§11a odst. 5).
Změna dodavatele z důvodu změny obchodních podmínek
Převod zákazníka od jeho stávajícího dodavatele k SPP na základě změny obchodních podmínek (§11a odst. 5).
Změna dodavatele se souhlasem se sankcí
Převod zákazníka od jeho stávajícího dodavatele k SPP bez podané výpovědi k nejbližšímu možnému terménu - sankci hradí obchodník.
Přepis bez změny dodavatele
Přepis odběrného místa, které je již u SPP na jiného zákazníka.
Změna dodavatele se změnou zákazníka v odběrném místě se sankcí
Zahájení dodávky pro nového zákazníka na kterého aktuálně nejsou psány energie na OM k nejbližšímu možnému termínu bez podané výpovědi - sankci hradí obchodník (Stěhování, úmrtí stávajícího odběratele).
Zahájení dodávek do OM při předcházení NOP
Zahájení dodávky k zákazníkovi, kterému došel dopis o neoprávněném odběru nebo je aktuálně bez dodavatele.
Vypovědet stávající smlouvu a pripojit nového zákazníka
Vypověď stávajícího zákazníka u jeho dodavatele k řádnému termínu konce smlouvy a k následný přepis odběrného místa na nového zákazníka k naší společnosti.
Zahájení dodávek do OM nově připojeného zákazníka
Zahájení dodávky do nově zřízeného odběrného místa (bez EIC/EAN kódu) nebo odběrného místa, které je bez měřícího zařízení a bude probíhat jeho osazení.
Převod zákazníka od jeho stávajícího dodavatele k naší společnosti na základě výpovědi.
Změna dodavatele se změnou zákazníka v odběrném místě
Zahájení dodávky pro nového zákazníka, na kterého aktuálně nejsou psány energie na OM. (Stěhování, úmrtí stávajícího odběratele). Minimální výpovědní doba je 35 dnů. Potřebné dokumenty v případě stěhování: Plná moc původního zákazníka nebo čestné prohlášení Doklady prokazující ztrátu vztahu k nemovitosti původního zákazníka nebo kupní/nájemní smlouva nového zákazníka Potřebné dokumenty v případě úmrtí: Úmrtní list
Změna dodavatele z důvodu změny ceny
Převod zákazníka od jeho stávajícího dodavatele k SPP na základě jednostraného zvýšení ceny a nedošlo k podpisu dodatku (§11a odst. 5).
Změna dodavatele z důvodu změny obchodních podmínek
Převod zákazníka od jeho stávajícího dodavatele k SPP na základě změny obchodních podmínek (§11a odst. 5).
Změna dodavatele se souhlasem se sankcí
Převod zákazníka od jeho stávajícího dodavatele k SPP bez podané výpovědi k nejbližšímu možnému terménu - sankci hradí obchodník.
Přepis bez změny dodavatele
Přepis odběrného místa, které je již u SPP na jiného zákazníka.
Změna dodavatele se změnou zákazníka v odběrném místě se sankcí
Zahájení dodávky pro nového zákazníka na kterého aktuálně nejsou psány energie na OM k nejbližšímu možnému termínu bez podané výpovědi - sankci hradí obchodník (Stěhování, úmrtí stávajícího odběratele).
Zahájení dodávek do OM při předcházení NOP
Zahájení dodávky k zákazníkovi, kterému došel dopis o neoprávněném odběru nebo je aktuálně bez dodavatele.
Vypovědet stávající smlouvu a pripojit nového zákazníka
Vypověď stávajícího zákazníka u jeho dodavatele k řádnému termínu konce smlouvy a k následný přepis odběrného místa na nového zákazníka k naší společnosti.
Zahájení dodávek do OM nově připojeného zákazníka
Zahájení dodávky do nově zřízeného odběrného místa (bez EIC/EAN kódu) nebo odběrného místa, které je bez měřícího zařízení a bude probíhat jeho osazení.