Vyplněný a oběma stranami podepsaný Protokol zašlete na e-mail info@spp.cz, nebo na korespondenční adresu SPP CZ, a. s., Zákaznické služby, Nové sady 25, Brno 602 00.
3
SPP následně uzavře s novým zákazníkem Smlouvu o sdružených službách dodávky zemního plynu a/nebo elektřiny.
4
Na základě tohoto formuláře SPP ukončí smluvní vztah s původním zákazníkem, případně si vyžádá další potřebné dokumenty k ukončení smlouvy.
5
SPP provede konečné vyúčtování.
Často kladené dotazy
Jak dlouho vyřízení přepisu trvá?
V případě dodání kompletních podkladů z vaší strany je přepis vyřízen zhruba do měsíce. Celý proces se však může protáhnout, pokud nový zákazník váhá s podpisem smlouvy.
Do kdy mám ještě platit zálohy?
Zálohy platíte do té doby, než je ukončena původní smlouva.
Můžu vyplnit Předávací protokol odběrného místa i v účtu na Moje SPP?
Jak správně vyplnit Předávací protokol odběrného místa?
Formulář můžete vyplnit přímo v počítači a odeslat e-mailem. Případně ho můžete vytisknout, údaje vypsat ručně a poslat ho na adresu SPP CZ. Důležité jsou všechny záznamy, nezapomeňte zapsat stav měřidla a správné kontaktní údaje nového zákazníka.
Pošlete mi případný přeplatek? Kam?
Přeplatek vám zašleme způsobem, jakým jste byli dosud zvyklí platit zálohy. Nastavení plateb si můžete zkontrolovat ve smlouvě či ve vašem účtu Moje SPP.